t4 e6 b5-beltran-alexandra

1
Alexandra Beltran Molina ESTUDIS PRIMÀRIA (1996-2005) CEIP ESCOLES ALBA SECUNDÀRIA (2005-2009) INS MÀRIUS TORRES BATXILLERAT ARTÍSTIC (2009-2011) INS MÀRIUS TORRES 1r COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (2011-2012) POMPEU FABRA GRAU EN BELLES ARTS (cursant actualment) UB 25/05/1993 c/Diputació, 20, principal 2 BARCELONA 08015 av/Garrigues, 21, 6éA LLEIDA 25001 618588983 (mòbil) [email protected] http://aleprojects.wordpress. com TEATRE: He fet teatre des dels 3 anys a l’Aula Municipal de Teatre de Lleida, passant per tots els nivells (1, 2 i 3). A l’edat de 14 anys vaig formar part de la representació “MAXI”, una obra que tracta el tema de les drogodependències i que es mostra als/les adolescents de ter- cer d’ESO de Lleida. Al 2011 vaig entrar a la companyia de teatre INESTABLE 21, i vam representar l’obra COMA fins al Novembre del 2013. Amb aquesta obra vam guanyar els Premis Buero de Madrid 2012 (organitzats per la marca Coca-Cola), on també vam obtenir un premi a la millor direcció i a millors actrius. Actualment estic cursant el nivell 4, que ha sortit nou aquest any 2013. Monogràfics: - Slàpstick - Circ EDUCACIÓ EN EL LLEURE: - Curs de monitors de la Fundació Verge Blanca (casa de colònies Montsant, estiu 2011) - A. E. ALOSA: He sigut cap durant tres anys d’un agrupament escolta de Lleida. Em feia càrrec del grup de follets, nens de 6 a 9 anys. DANSA: Als 12 anys vaig començar a fer dansa tradicional a l’Asbart Dansaire Sícoris Ballet Ciutat de Lleida. EXPERIÈNCIA LABORAL - Com a IL•LUSTRADORA: he realitzat algunes il•lustracions per encàrrec. - Com a MONITORA: he treballat com a monito- ra en un Casal d’Estiu organitzat per les Escoles Alba l’estiu del 2013. Les activitats que es varen proposar giraven totes entorn el teatre i el circ. Jo vaig portar els grups de P3, P4 i P5. - Pràctiques: vaig realitzar unes pràctiques a IWS durant el curs 2009-10. És una empresa de dis- seny de webs i aplicacions per a mòbils. ALTRES COSES: Tinc gust per la literatura i l’escriptura. He guanyat varis premis literaris, tant en prosa com en poesia. ALTRES COSES: INFORMÀTICA: Tots els programes d’Office. Photoshop. Illustrator. Indesign. IDIOMES: Català. Castellà. Anglès.

Upload: beltranissima

Post on 06-Aug-2015

28 views

Category:

Documents


5 download

TRANSCRIPT

Page 1: T4 e6 b5-beltran-alexandra

AlexandraBeltranMolina

ESTUDISPRIMÀRIA (1996-2005) CEIP ESCOLES ALBASECUNDÀRIA (2005-2009) INS MÀRIUS TORRESBATXILLERAT ARTÍSTIC (2009-2011) INS MÀRIUS TORRES1r COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL (2011-2012) POMPEU FABRAGRAU EN BELLES ARTS (cursant actualment) UB

25/05/1993

c/Diputació, 20, principal 2

BARCELONA08015

av/Garrigues,21, 6éALLEIDA25001

618588983 (mòbil)

[email protected]

http://aleprojects.wordpress.com

TEATRE: He fet teatre des dels 3 anys a l’Aula Municipal de Teatre de Lleida, passant per tots els nivells (1, 2 i 3). A l’edat de 14 anys vaig formar part de la representació “MAXI”, una obra que tracta el tema de les drogodependències i que es mostra als/les adolescents de ter-cer d’ESO de Lleida.

Al 2011 vaig entrar a la companyia de teatre INESTABLE 21, i vam representar l’obra COMA fins al Novembre del 2013. Amb aquesta obra vam guanyar els Premis Buero de Madrid 2012 (organitzats per la marca Coca-Cola), on també vam obtenir un premi a la millor direcció i a millors actrius.

Actualment estic cursant el nivell 4, que ha sortit nou aquest any 2013.

Monogràfics:- Slàpstick- Circ

EDUCACIÓ EN EL LLEURE:- Curs de monitors de la Fundació Verge Blanca (casa de colònies Montsant, estiu 2011)- A. E. ALOSA: He sigut cap durant tres anys d’un agrupament escolta de Lleida. Em feia càrrec del grup de follets, nens de 6 a 9 anys.

DANSA: Als 12 anys vaig començar a fer dansa tradicional a l’Asbart Dansaire Sícoris Ballet Ciutat de Lleida.

EXPERIÈNCIA LABORAL- Com a IL•LUSTRADORA: he realitzat algunes il•lustracions per encàrrec.- Com a MONITORA: he treballat com a monito-ra en un Casal d’Estiu organitzat per les Escoles Alba l’estiu del 2013. Les activitats que es varen proposar giraven totes entorn el teatre i el circ. Jo vaig portar els grups de P3, P4 i P5.- Pràctiques: vaig realitzar unes pràctiques a IWS durant el curs 2009-10. És una empresa de dis-seny de webs i aplicacions per a mòbils.

ALTRES COSES: Tinc gust per la literatura i l’escriptura. He guanyat varis premis literaris, tant en prosa com en poesia.

ALTRES COSES:

INFORMÀTICA:Tots els programes d’Office.

Photoshop.Illustrator.Indesign.

IDIOMES:Català.

Castellà.Anglès.